• 1396/12/16 - 08:14
  • - تعداد بازدید: 743
  • - تعداد بازدیدکننده: 30
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
بيمارستان راديوتراپي و آنكولوژي ايران مهر

اولين سالگرد تأسيس بيمارستان ايران مهر با حضور رييس دانشگاه علوم پزشكي

اولين سالگرد تأسيس بيمارستان ايران مهر با حضور رييس دانشگاه علوم پزشكي بهمراه معاونين دانشگاه، مدير عامل مجمع خيرين سلامت استان و هيئت مديره مجمع خيرين سلامت استان و مهندسين دفتر فني مجمع و جمعي از خيرين استان و پرسنل و مجموعه كادر پزشكي پرتلاش بيمارستان ايران مهر و... برگزار گرديد.

بيمارستان راديوتراپي و آنكولوژي ايران مهر

اولين سالگرد تأسيس بيمارستان ايران مهر با حضور رييس دانشگاه علوم پزشكي بهمراه معاونين دانشگاه، مدير عامل مجمع خيرين سلامت استان و هيئت مديره مجمع خيرين سلامت استان و مهندسين دفتر فني مجمع و جمعي از خيرين استان و پرسنل و مجموعه كادر پزشكي پرتلاش بيمارستان ايران مهر و... برگزار گرديد و در پايان از تلاش هاي دستندركاران اين پروژه تقدير به عمل آمد

 

اولين سالگرد تاسيس بيمارستان ايران مهر بيرجند

در اين جلسه كه در بيمارستان ايران مهر برگزار شد؛ مديرعامل مجمع خيرين سلامت استان خبر داد:

 طي يكسالي كه از تاسيس بيمارستان گذشته است 6200 نفر بيمار به بيمارستان ايران مهر مراجعه داشته اند.

 مديرعامل مجمع خيرين سلامت خراسان‌جنوبي در مراسم اولين سالگرد تأسيس بيمارستان ايران‌مهر خراسان‌جنوبي با اشاره به روز مهندس و اينكه بيمارستان ايران‌مهر بيرجند با همت خيرين داخل و خارج از استان ساخته شده است.

وي افزود: بيمارستان ايرانمهر تنها مركزي است كه جهت درمان بيماران سرطاني در اين استان احداث و به بهره برداري رسيده است. با احداث اين بيمارستان ديگر نيازي به سفر بيماران عزيز سرطاني به شهرهاي ديگر نيست، بلكه از شهرهاي ديگر هم بيمار پذيرش مي كند.

همچنين حسيني اظهار داشت: امروز بيش از 40 پروژه با همت خيران مجمع خيرين سلامت استان و دانشگاه علوم پزشكي بيرجند، در استان خراسان‌جنوبي در دست احداث است كه متراژ آنها به بيش از 26 هزار متر مربع مي رسد، همچنين به اين موضوع اشاره كرد كه بيش از 100 پرسنل با استفاده از اين پروژه‌ها حقوق دريافت مي‌كنند كه اين خود يك كارآفريني بزرگ است.

وي وجود دستگاه راديوتراپي را از ديگر امكانات اين بيمارستان عنوان كرد و افزود: خوشبختانه تعداد 3 هزار و 679 بيمار مراجعه كننده به شيمي درماني سرپايي اين بيمارستان داشته ايم.

مديرعامل مجمع خيرين سلامت خراسان‌جنوبي به بخش بستري اين بيمارستان كه طي دو ماه اخير راه‌اندازي شده است اشاره كرد و گفت: در اين مدت 132 نفر در بخش شيمي درماني بستري شده اند.

حسيني ادامه داد: 336 مراجعه‌كننده در بخش راديولوژي داشته‌ايم.

وي با اشاره به اينكه 2 هزار و 500 مراجعه‌كننده در بخش آزمايشگاهي اين بيمارستان در يك سال گذشته داشته‌ايم، اذعان داشت: همچنين 88 نفر در بخش راديوتراپي اين بيمارستان بستري هستند.

مديرعامل مجمع خيرين سلام استان گفت: اين بيمارستان با متراژ 6000 متر مربع شامل بخش هاي:

* بخش پرتودرماني(راديوتراپي)

* بخش تصويربرداري

*بخش شيمي درماني سرپايي

*بخش بستري شيمي درماني

*درمانگاه

*آزمايشگاه

*داروخانه

مي باشد كه در حال خدمت رساني به بيماران عزيز سرطاني داخل استان و خارج استان است.

حسيني گفت:اميدوار هستيم ساير مشكلات و كمبودهاي موجود در اين بيمارستان كه يكي از مهترين آنها دستگاه شتابدهنده خطي high Energy و دستگاه سي تي سيمولاتور مي باشد را با همت و ياري خيرين و نيكوكاران عزيز داخل و خارج استان برطرف كنيم تا چرخه درمان بيمار در اين بيمارستان كامل شود. تا بيماران عزيز بتوانند بطور كامل مراحل درمان خود را در بيمارستان ايران مهر بيرجند بطور كامل پشت سر بگذرانند.

 
اولين سالگرد تاسيس بيمارستان ايران مهر بيرجند
 
 
اولين سالگرد تاسيس بيمارستان ايران مهر بيرجند
  • گروه خبری : مركز آنكولوژي ايران مهر
  • کد خبر : 28344
کپی لینک کوتاه خبر:

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

کپی لینک کوتاه :